کد خبر: ۱۰۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
برخی رویدادهای( 2 فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی گفت: ماموران انتظامی شهرستان  موفق به شناسایی یک نفر شکارچی متخلف در شهر مهران شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان مهران، حین عملیات گشت و کنترل در منطقه در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری  وی شدند.

سرهنگ شهبازبیگی با اشاره به اینکه از متخلف دستگیر شده، یک عدد لاشه متعلق به یک رأس بزغاله وحشی کشف شد، گفت: یک قبضه اسلحه شکاری و یک دستگاه دوربین چشمی کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران بیان کرد: پرونده متخلف به همراه مستندات جمع آوری شده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضائی شهرستان شد.

حضور یک سوم کارمندان ایلام طی فروردین امسال به صورت شیفتی

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام گفت: یک سوم از مجموع کارمندان دستگاه‌های دولتی که از پنجم فروردین شروع رسمی فعالیت آنها است به صورت شیفتی در محل کار حاضر می‌شوند.

وی افزود: تا حد امکان مدیران به کارمندان خود مرخصی یا فعالیت دور کاری بدهند تا مراجعه کارکنان دستگاه‌ها به ادارات کاهش یابد.

تشکیل تیمهای کنترل سلامت رانندگان در محورهای ارتباطی ایلام

سرهنگ «رضا همتی زاده» رئیس پلیس راه ایلام گفت: تشکیل تیم‌های کنترل سلامت رانندگان، استفاده حداکثری از دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار و برخورد با تخلفات حادثه آفرین از مهمترین برنامه‌های پلیس راه در ایام نوروز خواهد بود.

وی افزود: در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات در محورهای برون شهری استان ایلام بوده‌ که امید است در سال جدید و بویژه تعطیلات نوروزی نیز شاهد کاهش تصادفات در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار